Food Content Creators Awards ofera in fiecare an recunoastere celor mai activi, implicati si apreciati creatori de continut din sfera culinara.
Aceasta categorie este deschisa bloggerilor din sfera culinara cu cel putin un an de activitate, care publica frecvent articole, interactioneaza cu comunitatile lor si care, in acelasi timp, au o prezenta activa pe cel putin o alta platforma (Instagram, YouTube sau TikTok).
In desemnarea nominalizarilor si castigatorilor vor fi luate in considerare urmatoarele criterii:
Categoria este deschisa profesionistilor recunoscuti din domeniu, care au o prezenta activa in social media si ofera recomandari, sfaturi si idei comunitatilor lor prin continut foto, video sau text. Categoria nu este deschisa bloggerilor sau creatorilor de continut din zona culinara.
In desemnarea nominalizarilor si castigatorilor vor fi luate in considerare urmatoarele criterii:
Categoria este dedicata fotografilor profesionisti din sfera culinara, al caror continut foto se remarca printr-o tehnica aparte, impartasind comunitatii imagini de inalta calitate si cu un concept original, reusind sa puna in valoare calitatile estetice ale preparatelor. Persoanele inscrise la aceasta categorie nu pot fi inscrise si la alte categorii din competitie.
In desemnarea nominalizarilor si castigatorilor vor fi luate in considerare urmatoarele criterii:
Categoria este deschisa creatorilor de continut care impartasesc experiente culinare si ofera recomandari comunitatilor lor bazate pe evaluarile proprii, in urma vizitelor in restaurante, prin materiale informative, cu impact. La aceasta categorie pot fi propusi creatori care sunt prezenti pe oricare dintre platformele Instagram, TikTok sau YouTube. Persoanele inscrise la aceasta categorie nu pot fi inscrise si la alte categorii din competitie.
In desemnarea nominalizarilor si castigatorilor vor fi luate in considerare urmatoarele criterii:
Aceasta categorie promoveaza creatorii de continut culinar care au inceput sa se remarce si sa castige rapid popularitate pe retelele sociale. Conturile care au fost nominalizate in editiile anterioare nu sunt eligibile pentru inscriere la aceasta categorie.
La aceasta categorie pot fi propusi creatori care sunt prezenti pe oricare dintre platformele Instagram, TikTok sau YouTube. In desemnarea nominalizarilor si castigatorilor vor fi luate in considerare urmatoarele criterii:
De asemenea, in departajarea propunerilor, poate fi luat in considerare si numarul de followers.
Categorie deschisa creatorilor de continut culinar aflati in plina ascensiune, care aduc perspective noi, inspirand comunitatile prin continutul lor creativ si util. La aceasta categorie pot fi propusi creatori care sunt prezenti pe oricare dintre platformele Instagram, TikTok sau YouTube.
In desemnarea nominalizarilor si castigatorilor vor fi luate in considerare urmatoarele criterii:
De asemenea, in departajarea propunerilor, poate fi luat in considerare si numarul de followers.
Aceasta categorie este deschisa conturilor de Instagram cu continut relevant in sfera culinara, care au peste 75.000 de followers. In desemnarea nominalizarilor si castigatorilor vor fi luate in considerare urmatoarele criterii:
De asemenea, in departajarea propunerilor, poate fi luat in considerare si numarul de followers.
Aceasta categorie este deschisa conturilor de TikTok cu continut relevant in zona de Food care au peste 200.000 de followers. In desemnarea nominalizarilor si castigatorilor vor fi luate in considerare urmatoarele criterii:
De asemenea, in departajarea propunerilor, poate fi luat in considerare si numarul de followers.
Aceasta categorie este deschisa creatorilor din sfera culinara cu un cont activ pe YouTube, care au peste 100.000 subscribers si cel putin 15 clipuri publicate in perioada 26 octombrie 2024 – 26 octombrie 2025. In desemnarea nominalizarilor si castigatorilor vor fi luate in considerare urmatoarele criterii:
Categoria este dedicata creatorilor de continut culinar care promoveaza un stil de viata sanatos, bazat pe o alimentatie echilibrata sau care prezinta informatii utile, idei si sfaturi pentru diete speciale. La aceasta categorie au fost propusi creatorii care sunt prezenti pe oricare dintre platformele Instagram, TikTok sau YouTube.
In desemnarea castigatorilor vor fi luate in considerare urmatoarele criterii:
Aceasta categorie este dedicata profesionistilor din domeniu care se bucura de o larga apreciere si recunoastere in randul publicului, cu o vechime si activitate considerabile in industrie.
Castigatorul acestui premiu va fi desemnat 100% prin votul publicului.
Acest premiu va fi oferit celui mai activ creator de continut culinar din online-ul romanesc in ultimul an, cu o prezenta solida pe cel putin doua platforme. Cautam acea persoana care s-a remarcat prin activitatea sa atat in mediul online, cat si in mediul offline, cu un puternic brand personal, care a demarat diverse campanii online/offline si a creat comunitati, fiind o voce influenta in industria de Food.
Propunerile spre nominalizare la categoria Best Brand Endorser vor fi facute de organizatorul competitiei.
Aceasta categorie isi propune sa aduca in prim-plan creatorul de continut din zona culinara care se bucura de o recunoastere ca profesionist desavarsit in relatia cu brandurile. Persoanele propuse pentru nominalizare trebuie sa aiba un continut relevant in domeniu si sa se remarce prin multiple campanii in colaborare cu cel putin 10 branduri locale si/sau internationale din sfera culinara (produse alimentare sau legate de domeniul alimentar), in perioada 26 octombrie 2024 – 26 octombrie 2025.
Castigatorul acestei categorii va fi desemnat 100% prin votul unui juriu de specialitate. In desemnarea castigatorilor vor fi luate in considerare urmatoarele criterii:
Urmareste-ne in social media pentru noutatile editiei si surprizele pe care le pregatim participantilor.
ABONEAZA-TE LA NEWSLETTER