3 DECEMBRIE 2025 // HOTEL JW MARRIOTT


TRIMITE O PROPUNERE
3 DECEMBRIE 2025 • HOTEL JW MARRIOTT

TRIMITE O PROPUNERE

Regulament

Gala Food Content Creators Awards ofera recunoastere celor mai activi, implicati si apreciati creatori de continut din sfera culinara. Te invitam alaturi de noi pentru a celebra impreuna acei creatori digitali care au imbogatit mediul online culinar local, aplaudand eforturile depuse de acestia in a oferi cel mai inspirat si mai delicios continut. Food Content Creators Awards 2025 va avea loc pe 3 decembrie, la Hotel JW Marriott Bucuresti, dupa conferinta din prima parte a zilei.

ETAPELE FOOD CONTENT CREATORS AWARDS 2025

  • Start Trimitere Propuneri – 6 octombrie
  • Incheierea Perioadei de Inscrieri – 26 octombrie
  • Validarea Propunerilor si Desemnarea Nominalizatilor – 27 octombrie – 2 noiembrie
  • Lansare Vot Public & Juriu – 3 noiembrie
  • Incheierea Perioadei de Jurizare – 18 noiembrie
  • Gala Food Content Creators Awards – 3 decembrie

PROPUNERI FOOD CONTENT CREATORS AWARDS 2025

Propunerile pentru Food Content Creators Awards pot fi facute in perioada 6 – 26 octombrie, gratuit, prin completarea formularului online.

Atentie! O propunere nu aduce automat o nominalizare. Este doar o propunere. Nominalizarea este facuta de organizator pe baza propunerilor primite numai daca aceasta se incadreaza in categoria desemnata si respecta cerintele. Te rugam sa urmaresti cu atentie cerintele fiecarei categorii.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a face o selectie sau de a muta propunerile in categorii compatibile. In cazul in care la finalul perioadei de inscrieri o categorie nu intruneste un numar minim de 5 propuneri valide, aceasta este scoasa din competitie.

Pentru ca o propunere sa fie valida, ea trebuie sa contina toate datele cerute in formularul online (date de identificare, link-uri, descrieri, daca e cazul), iar creatorul de continut propus trebuie sa fie stabilit in Romania.

In campurile care necesita adrese web, trebuie inserate link-urile exacte ale conturilor/blogurilor. De exemplu, campul de Instagram se completeaza in formatul www.instagram.com/numecont si nu @numecont.

Daca un creator de continut doreste sa propuna toate conturile sale in mai multe categorii, va trebui sa completeze formularul dedicat categoriilor respective. Va recomandam sa tineti cont de cerinte la inscriere si sa alegeti categoriile potrivite. De exemplu, un cont de Instagram poate fi propus fie la categoria Best Newcomer in Food Content Creation, fie la Best Instagram Food Content Creator, in functie de specificatiile acestora.

Un creator de continut poate fi nominalizat la cel mult 3 categorii din cadrul competitiei care includ votare publica.

Persoanele inscrise la categoriile Best Chef in Social Media sau Most Admired Chef nu pot fi inscrise si la alte categorii din competitie. Aceste categorii sunt deschise doar profesionistilor din domeniu, spre deosebire de restul categoriilor, dedicate creatorilor de continut. Persoanele inscrise la categoria Best Restaurant Reviewer in Social Media sau Best Food Photographer in Social Media nu pot fi inscrise si la alte categorii din competitie. Aceste categorii sunt dedicate doar acelori creatori care publica continut specific categoriei.

Conturile care nu au continut propriu (cele ce prezinta curated content) nu pot intra in competitie.

Propunerile inscrise incomplet nu vor fi luate in considerare.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua in considerare, la selectia nominalizarilor, atat calitatea continutului, cat si comportamentul public al participantilor in mediul online. Diversele controverse sau actiuni care pot prejudicia imaginea competitiei ori a partenerilor acesteia pot duce la neacceptarea nominalizarii sau la retragerea din concurs. Participantii sunt asteptati sa promoveze un dialog constructiv si o conduita adecvata, contribuind la o comunitate bazata pe respect si etica profesionala.

PROCESUL DE JURIZARE

Procesul de jurizare se desfasoara dupa incheierea procesului de selectie a propunerilor si anuntarea nominalizarilor, iar rezultatul final este obtinut, in cele mai multe categorii, din votul publicului (40%) si voturile juratilor, un grup format din specialisti din domeniu si din comunicare si digital (60%).

Dincolo de sustinerea pe care creatorii o primesc din partea comunitatilor si a publicului larg, aprecierea juriului ofera o evaluare amanuntita a activitatii lor profesionale in mediul online. Juratii competitiei au o experienta solida in zona de influencer marketing, lucrand constant cu creatori de continut, iar nominalizatii au parte in acest fel de o evaluare relevanta si adecvata. Jurizarea se va desfasura in perioada 3-18 noiembrie, in baza criteriilor anuntate pentru fiecare categorie.

Pentru categoria „Best Brand Endorser” castigatorul va fi desemnat 100% de votul juriului.
Pentru categoria „Most Admired Chef” castigatorul va fi desemnat 100% prin votul publicului.

BUNE PRACTICI IN PROMOVAREA NOMINALIZARILOR

Nominalizatii Food Content Creators Awards 2025 sunt incurajati sa isi anunte nominalizarea pe platformele lor personale. Desi micile campanii pe Facebook sau Instagram (paid ads) sunt permise pentru a atrage atentia comunitatii asupra votului online, nu sunt permise concursurile care au ca scop atragerea voturilor in schimbul unui premiu, giveaway etc.

#foodawards25

Urmareste-ne in social media pentru noutatile editiei si surprizele pe care le pregatim participantilor.

ABONEAZA-TE LA NEWSLETTER

Partners



  • Hosting by Host-Age.ro